اینورتر سه فاز به سه فاز

کنترل دور موتور القایی

از نوع ورودی سه فاز 380 ولت 50 هرتز و خروجی سه فاز 380 ولت 0-400 هرتز می باشد . این اینورتر با قدرت معادل ده اسب جریان خروجی 16 آمپر را دارا می باشد. طراحی اینورتر 7500 وات در تابستان 1392 به پایان رسیده است و پس از آن این اینورتر آزمایشات فراوانی را با پیروزی پشت سر گذاشته است تا پس از کسب اطمینان از کیفیت مطلوب دستگاه ، وارد مرحله تولید انبوه شود .

جهت سهولت در راه اندازی و ارتباط بهتر کاربر با دستگاه پارامتر های دستگاه را بر اساس نمونه کره ای LS طراحی و پیاده سازی کرده ایم و علاوه بر این پارامتر ها بسته به نیاز مصرف کننده دستگاه این توانایی را دارد که پارامتر هایی سفارشی به دستگاه اضافه نماید . این امر در بسیاری از مواقع باعث بهبود خطوط تولید و صنعتی مصرف کنندگان خواهد شد .

اینورتر هفت و نیم کیلو وات ما دارای حفاظت های فراوان می باشد از جمله :

اتصال کوتاه فاز ها به یکدیگر :

بدین صورت که اگر به هر دلیلی (معمولا خطای انسانی) فاز های خروجی که مستقیما به سر الکترو موتور می رود در حین کار به یکدیگر اتصال پیدا کننددر نتیجه دستگاه خطای مربوطه را تشخیص داده و خروجی ها را قطع می کند و تا زمانی که کابر تایید را صادر نکند منتظر خواهد ماند .

کاهش و افزایش ولتاژ ورودی :

اینورتر هفت و نیم کیلو وات اینووتر از کلاس ورودی سه فاز 380 ولت می باشد . درنتیجه در صورت اعمال ولتاژی پایین تر یا بالاتر از این مقدار نامی که میتواند آسیب جدی به دستگاه وارد کند دستگاه خطای مربوطه را تشخیص داده ، خروجی ها را قطع می کند و منتظر رفع عیب می ماند .

اضافه جریان خروجی :

اینورتر هفت و نیم کیلو وات اینورتر این قابلیت را دارد تا میزان جریان نامی مصرف کننده را به دستگاه اینورتر وارد کرد تا در صورت کشیدن جریانی بیش از جریان نامی مصرف کننده دستگاه اینورتر جلوی آن را بگیرد و خروجی را قطع کند تا زمانی که کاربر مشکب مربوطه را رفع نماید .

اضافه دمای هیت سینک :

درصورتی که محل نصب دستگاه اینورتر به گونه ای باشد که تبادل هوا به درستی انجام نشود دمای دستگاه به مرور بالا رفته و احتمالاباعث آسیب جدی به دستگاه می شود خال آنکه با وجود حفاظت اضافه دمای هیت سینک اجازه افزایش میزان دمای هیت سینک از حد مجاز داده نمی شود .

قطع فاز خروجی :

در صورتیکه به هر دلیلی اتصال یکی از سه فاز خروجی از دستگاه جدا شود و یا مصرف کننده به صورت نا متقارن از دستگاه جریان بکشد این حفاظت عمل خواهد کرد .

فرکانس خروجی دستگاه اینورتر قابلیت تنظیم از 0.1 هرتز تا 400 هرتز را دارد یعنی تغییرات فرکانس با دقت 0.1 قابل تنظیم تنظیم می باشد .

یکی از بارز ترین امتیازات اینورتر ملی قابلیت سفارشی سازی دستگاه با توجه به نیاز مصرف کنندگان کلان است که این امر به این دلیل میسر می شود که دانش طراحی صفر تا صد دستگاه اینروتر توسط خود برند اینووتر پیاده سازی می شود .

دارای پارامترهای متنوع کنترلی و امکان افزودن پارامترها مورد نیاز مصرف کننده

امکان تنظیم سطوح خطا اضافه جریان

دارا بودن قابلیت ترمز

امکان اتصال منبع ولتاژ مستقیم بجای متناوب : این قابلیت باعث می شود از این دستگاه در کاربرد هایی مانند تبدیل انرژی خورشیدی به الکتریکی در سلول ها خورشیدی که در آن برق خروجی سلول "مستقیم" می باشد استفاده کرد و در نهایت برق مستقیم را به متناوب تبدی کرد .

امکان جدا شدن پنل دستگاه و نصب در خارج آن : پنل کنترلی و نمایشگر دستگاه به گونه ای طراحی شده است که می توان آن را از دستگاه جدا نمود و آرا در جایی نصب کرد که برای کاربر انجام تنظیمات راحت تر و مناسب تر خواهد بود

تنظیم گشتاور راه اندازی :

در مواقعی مانند کاربرد در آسانسور نیاز است دستگاه در هنگام راه اندازی و در حالی که فرکانس خروجی بسیار پایین تر از میزان فرکانس نهایی است ، گشتاور بالایی به الکترو موتور اعمال نماید که میزان این گشتاور توسط کابر قابل تنظیم می باشد.

:فرکانس خروجی دستگاه و در نتیجه سرعت موتور از روش های :

صفحه کلید به صورت دیجیتال و از طریق کلید های RUN و STOP و کلید های مربوط به تنظیمات

ولوم تعبیه شده بر روی پنل کنترلی که با چرخاندن این ولوم می توان فرکانس خروجی را تغییر داد

از طریق سیگنال های کنترلی جریان تعبیه شده در قسمت کانکتور های کنترلی دستگاه

از طریق سیگنال های کنترلی ولتاژ تعبیه شده در قسمت کانکتور های کنترلی دستگاه

سیگنال آنالوگ ولتاژ ورودی جهت تنظیم فرکانس(0 تا 10 ولت)

سیگنال آنالوگ جریان ورودی جهت تنظیم فرکانس (4تا 20 میلی آمپر)

5 ورودی دیجیتالی که می توان تا سقف 32 فرمان دیجیتال گوناگون به اینورتر صادر کرد

یک خروجی آنالوگ

محصول تولیدی این شرکت از نظرپارامترها، کیفیت و دستورالعمل های کارکرد مطابق با نمونه کشورکره (LS) بوده و شامل 15 ماه گارانتی خدمات و پشتیبانی پس از فروش می­باشد.

اینورترهای سه فاز به سه فاز در دو توان 7.5 و 11 کیلو وات تجاری سازی شده اند

دانلود دفترچه اینورتر 7.5 کیلو وات

دانلود دفترچه اینورتر 7.5 و 11 کیلو وات

در صورتی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می باشید ،عدد 170 را به شماره 3000700880 پیامک کنید



تاریخ آخرین بروز رسانی :پنج شنبه - 17 آذر 1398 - 10:8 ..::.. تعداد بازدید این صفحه : 1826
نقشه سایت    RSS