توس نگاه

شركت توس نگاه یک شرکت نوآور در زمینه صنعت تجهیزات پزشکی در شهر مقدس مشهد می باشد ،فعالیت این شرکت در زمينه طراحي و تولید ملزومات یکبار مصرف برای اتاق عمل و موارد مصرفی در صنعت پزشکی می باشد این شرکت به عنوان یک شرکت پیشرو در تولید این قبیل محصولات از سال 1374 فعاليت خود را به صورت رسمی آغاز نموده است.

هدف بنيادين شركت توس نگاه توسعه از نظر کمی و کیفی سازمان از ابتدای تأسيس بوده است.در حال حاضرتعداد پرسنل آن به بيش از 80 نفر رسيده و همچنین فضاي كاري برای تولید محصول در این سازمان به بيش از 2000 مترمربع فضاي مطابق با اصول GMP ( اتاق تمیز) رسیده است.

یکی از مهمترین اهداف این شرکت ارائه محصول منطبق با نياز مشتری ، مطابق با ويرايشهای نهایی استاندارد فني و همچنین با کمک نيروي انساني جوان و متخصص ، انجام مي پذيرد.
هدفهایی که شرکت توس نگاه مجدانه در پی رسیدن به آن می باشد ودر همین راستا آموزش درون سازمانی و برون سازمانی را جهت بالا بردن سطح توانایی های پرسنل خود راه اندازی نموده است وهمچنين با شركت درکنگره های تخصصی، كنفرانس ها، سمينارها و نمايشگاههاي تخصصي درون و برون مرزي بر آن است تا به آنها دست یابد عبارتند از

صادرات محصولات به کشورهای همجوار از جمله افغانستان پاکستان و عراق و...

بالا برن توان تولید و همچنین تنوع در محصولات تولیدی

تاسیس واحدهای تولیدی بیشتر واعطای نمایندگی به شهرهای مختلف و در نتیجه ایجاد اشتغال

اکنون به خود می بالیم که توانسته ايم با اتکا بر توانایی های خود و همچنین فعاليت مستمر از سال 1374 تا کنون ، از اين آزمون موفق بيرون بیاییم و همزمان با جلب اطمینان کامل مصرف کنندگان ، تامین بخش زیادی از نیاز تجهیزات پزشکی را نیز به عهده بگیریم.

سند اين ادعا دریافت نشان عالی کار آفرینی از وزیر محترم کار و امور اجتماعی در سال 1388 ,دریافت مدال افتخار از دست رئیس محترم جمهور و تقدیر نامه های متعدد دیگر است.

امید است با پشتکار و مسئولیت پذیری مدیریت و کارمندان صدوق این واحد بتوانیم پا را فراتر نهاده وبه هدف صادرات محصولات به نقاط مختلف جامعه عمل بپوشانیم



تاریخ آخرین بروز رسانی :یکشنبه - 30 مرداد 1393 - 23:12 ..::.. تعداد بازدید این صفحه : 1782
نقشه سایت    RSS