تلویزیون شهری و تابلو روان

تابلوهای تبلیغاتی بزرگی را که در کنار چهار راه ها ، اتوبان ها ، بزرگراه ها ، پارک ها و استادیوم های ورزشی نصب شده و به صورت کاملا رنگی تصاویر ویدیویی را پخش می کنند تلویزیون شهری می نامند .تلویزیون شهری در واقع جایگزین بیلبوردها وتابلوهای تبلیغاتی قدیمی شده که با قابلیت پخش تصویر قدرت بالایی در جذب مخاطب را دارا می باشند. این تلویزیون ها ازکنار هم قرار گرفتن بلوک های ساخته شده در ابعاد کوچکتری که خود نیز از اجزا دیگری تحت عنوان ماژول ال ای دی(LED) ساخته می شوند بوجود می آیند.

تلویزیون شهری به دو دسته RGB و3IN1تقسیم میشود که RGB خود به دو گروه RGB و 2RGBتقسیم

میشود . در نوع RGB هر پیکسل از یک LED قرمز ، یک LED سبز و یک LED آبی تشکیل شده است اما در نوع 2RGB هر پیکسل از دو LED قرمز ، یک LED سبز و یک LED آبی تشکیل شده است . نوع 2RGB در شرایط خاصی می تواند بین دو پیکسل واقعی در تصویر ، یک پیکسل مجازی تولید کرده و کیفیت تصویر را به شدت افزایش دهد. در نوع 3IN1 هرپیکسل خود شامل سه LED قرمز ،سبز و آبی میباشد که باعث افزایش چشمگیر کیفیت تصویر میشود.

یکی دیگر از معیارهای کیفیت تصویر تلویزیون فاصله پیکسل ها از یکدیگر می باشد که بر حسب میلیمتر بیان شده و با حرف P نمایش داده میشوند به عنوان مثال10 P نشان دهنده این است که فاصله مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاور 10mmاست .

تلویزیون های شهری را می توان براساس نوع کارت کنترلی آن به دو صورت آنلاین و آفلاین راه اندازی نمود در گونه آنلاین می توان یک کامپیوتر ویا حتی یکی از شبکه های تلویزیون را به تابلو وصل نمود در نوع آفلاین یک بار برنامه خود را بر روی کارت کنترلی بارگذاری نموده و برای ادامه کار و پخش فیلم به طور مستقل کار می کنند.

در کل برای انتخاب تلویزیون شهری مناسب با نیاز خود باید به نکات زیر توجه نمود:

1-ضد آب بودن جهت استفاده تلویزیون در بیرون(outdoor)

2-ضد ضربه بودن و قابلیت رویت در آفتاب

3- توجه به کیفیت قطعات اولیه (ماژول ها، منبع تغذیه مناسب، کنترلر و...)

شرکت هوشمند سازان شرق با بیش از ده سال سابقه در زمینه نصب و راه اندازی انواع تلویزیون شهری و تابلو روان با خدمات پس از فروش بدون قید وشرط وبا گارانتی تمام محصولات آمادگی پذیرش سفارش و تولید فوری با توجه به خواست مشتری وبا روشهای متنوع در مورد پرداخت هزینه ،درمشهد و تمامی نقاط کشور را دارد.

در صورتی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می باشید ،عدد 120 را به شماره 3000700880 پیامک کنید


تاریخ آخرین بروز رسانی :سه شنبه - 17 آذر 1398 - 10:5 ..::.. تعداد بازدید این صفحه : 1672
نقشه سایت    RSS